セスク

残留を明言してくれたセスクのインタビュー。

“I love this club, I believe a lot in this team and I feel we can do something special this season,”
僕はこのクラブを愛しているし、このチームを信じている。そして今シーズンいくつか素晴らしいことを達成できると感じているんだ。

“We have been playing together for the last three or four years. We are very young but we capable of doing big things.
僕たちは3,4年間共にプレーしてきた。僕たちはとても若いけど大きなことをできる力があるんだ。

“Since the start of this project we all promised to be together. We have to stick together and make titles for Arsenal.”
このプロジェクトがスタートしてから、僕たちは一緒にいることが約束されていたんだ。僕たちはひとつになってアーセナルにタイトルをもたらさなければならないね。


いやぁー、泣かせること言うじゃない。セスク漢やなぁw
アンリは散々こんなこと言って出て行ったけど、セスクは残ってくれよー!!